Ben & Jerry är inte bara en glass. Det är en gud.






finns dock godare smaker (a)

Helgen har spenderats med Emelie, en Ben&Jerry glass & en jävla massa skratt och mys. :)♥
Sov hos Emelie igår, och idag stack vi till väla. Vi segade mest runt, satt och snackade och sånt ganska länge, köpte ett par solglasögon också. Nu har jag nyss käkat, och jag ska gå och lägga mig om någon timme, för imorgon ska jag upp jättetidigt. Har zoonläger klockan 9, så jag måste verkligen vara utvilad!

Skriver inte mer ikväll, så vi hörs imorgon tror jag.. ♥
puss!


Kommentarer
Postat av: Siri

HEy johanna... ska snart göra en "mall" till dig om du fortfarande kan göra en header till mig? en ganska stilren mall men ändåå.. hade varit super najs!!! ;) puss

2010-04-26 @ 21:10:24
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0