Hiss & diss, med johanna :D

Gomöööörrön!
Hoppas på en hyyyper dag, för jag har faktiskt sovit mycket inatt (H). Somnade 10, vaknade lite innan 7. Det är näästan 9 timmar, och jag brukar bara sova 6 eller 7 typ. Skolan kommer bli seg som alltid.
Efter skolan träffar jag Isabelle och Lovisa, sen träning.

Nu ska jag Hissa & dissa lite, för jag är så jävla hyper idag :D

HISS
  • 3 dagar kvar till det är helg! (a)
  • 8 veckor till sommarlovet
  • det är fiint väder idag :$
  • mina vänner är bäst. ♥
  • Tyskland med carro nästa vecka
  • hästveda med laget om 2 veckor.
  • OCH MASSA ANNAT :D

DISS
  • det regnade igår :(
  • det är långt till sommarn, (vafan är de med mig? -.-)
  • mina händer är torra
  • jag har idrott idag

ehm, ja, sådär! :) Vet att jag är bäst på sånt här, och känner att detta inlägget blev lite lagom flummigt, men skit i det.

Ska göra v mig nu, börjar 20 över 9.
puss johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0