Längtar ut.

Hej allihopa!
Hur är det med er?
Sitter just nu i Linns säng och känner att jag verkligen måste plugga, men jag har verkligen ingen lust, å snart är dte fotboll. Har ni något bra tips när man har massa läxor men ingen ork?
Längtar somfan till sommarlovet, ska bli riktigt mysigt, massa roliga saker kommer att hända.
Nu får vi bara hoppas att det blir lite sol denna sommaren också!
Nu ska jag sätta igång med mattediagnosen, ni får ha det bäst!
Kram. ♥
Fick bli en bild från Stoffes student för 4 år sedan, mest för att det ser tråkigt ut utan bilder.. :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

det tycker jag med ! superfint o det är inte så många som har det :)

2010-04-12 @ 18:44:43
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0