lördag-söndag ! Ekebo och sånt...


bild från förra ekebo.

Har inte bloggat sen i fredags.


Men i lördags sov jag hos Lana, och hade så jävla kul som alltid. Det är sjukt gumman hur kul man kan ha.
Sen i söndags så spelade vi match mot ett distrikslag från USA, och vi förlorade faktiskt bara med 4-2. Sjukt bra spelat tjejer! Efter matchen fikade vi och sånt med dom. & jag, Lana och my var fett sociala! (y,
Och jag gjorde väärsta tabben :$

USA männsika: When do you learn to speak english?
Lana: In the third grade i think.
Jag: And you?


HAHAHAHHA, man ba yeah smart av mig liksom :(

Iallafall, efter matchen igår så var det snabbt som fan hem och göra v sig. Och vid åtta drog vi till ekebo! Jag, Elin och Amanda. Och där träffade vi Alma, Elin och Carro. Vid 12 drog vi hem. Sen sov Jasmine hos mig. Och nu har jag varit vaken i en timme, och Jasse ligger och snackar i sömnen, hahahh så gulligt. :)♥

JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0