Tack för helgen Ilir. ♥

Hej hej! Kom hem från Lana för ett litet tag sedan. Snacka om att vi slog vårt rekord att vara vakna länge ... :$ Rekordet var 9.
Målet var 8.


Klockan 7 kände vi oss gaaanska så döda, så vi ba "jomen vi går och lägger oss nu". Så skulle vi på toa och borsta tänderna, och det blev så jäävla hyper. Hahahah. Lana hade något svart/blått/lila på näsan, som vi först trodde var mascara. Sen trodde vi det var ett blåmärke. Och sen kom vi fram till att det var ett sugmärke som jag gjort på henne. HAHAHHAHA så nu går hon runt med ett sugmärke mitt på näsan (y,

Iallafall, så blev det aldrig av att vi gick o la oss då. Vi blev alldeles för hypra, och det var asljust ute, så vi gick aldrig och la oss. Gick istället upp, gjorde v oss, stack till maxi, köpte frukost, åt, stack till familia, solade på lanas gräsmatta. Och det slutade med att Lana däckade på gräsmattan vid halv 3 typ. Och det gick verkligen inte att väcka henne, tills hela familjen kom och hjälpte till. HAHA. Sen stack jag hem då.
Tack för en sjukt kul helg Ilir.

sen glömde jag skriva en annan sak också. Jag och Lana skulle bli "blodsbröder" så vi satt där med knivar, saxar och grejer och försökte ta hål i händer, ben osv. Men lyckades inte. Så det slutade med att jag ristade in ett L, och hon ett J i våra armveck typ. Och vi verkligen cuttade sönder oss. :$ Så nu gör det så jäävla ont. Och det är typ brunt... och ruttet :(

Märkte att detta blev sjukt mycket text. Men jag tvingar er inte att läsa, men det är kuul! (A)



ilir v johannes :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0