Treeevligt

Hej allihopa!
Var i stan och kollade teater med klassen (nästan alla 7or) idag. Teatern var sådär, hoppade till somfan när en av skådespelarna skrek. Efteråt slutade vi, och jag, Ali, Panos och Markus gick till donken och träffade de andra. Sen stack vi iväg, gick upp till kärnan, tills Panos skulle gå. HAHAHA, vi skulle ta en bild med självutlösare. Så lyckades jag ställa nkameran på fel håll. Så himla smart, och när de andra sa till mig trodde jag inte dem. Duktigt!
Hade riktigt roligt iallafall och jag fick med Ali och Marcus in på Gina!
Hahha, tack för dagen.
Hoppas att ni har haft det lika kul som jag idag.
Bilder kommer sen.
Puss My. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0