dagen idag jöö

Hejsan
Började 9.40 idag på dunkers. Så när vi kokm dit fick vi reda på att teatern vi skulle se började halv11, så jag, Caroline och My gick ner till hamnen och soooolade. (a) Jag har faktiskt blivit liite brun efter helgen :o Iallafall, så såg vi den teatern sen då. "Som glöd under snö" hette den, och den var ganska kass. Sen tillbaks till skolan. Sen fick vi sluta vid 20 i två. Sen var jag med Caroline ett litet tag. Vi såg någon film, käkade lite glass och sånt. Sen skopunkten med mamma och köpa skor (det förstod ni inte att man gör där va? :$...)

Nu ska jag städa, packa till Tyskland, och .. jag vet inte. :)
Åker till Tyskland med Caroline på torsdag, kommer hem på söndag! Så kommer vara kass uppdatering från min sida, men My bloggar som vanligt, och jag lägger nog in något inlägg från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0