Som sagt var jag på konsert igår -.-

Sjuukt tråkigt, och jag vet fortfarande inte vilka det var som spelade?! :$

Har precis kommit hem från skolan, dagen har varit seg as usual.
Min spanska lärare dampade sönder på mig för att jag vägrade ta av mig min jeansjacka. Men vafan gör det henne om jag har den på eller inte? xd

aja, ska träna sen vid fem, om jag inte har föör ont i mina ben/knän/något. Känner mig så jävla kass för tillfället, jag är skadad 24/7, men jag orkar inte avstå från träningen, haha. Busigt ja. :(
Btw, jag är sjukt taggade inför de två sista veckorna i skolan nu! Vädret ska dessutom bli awesome!


exakt ett år sedan. Ser ju en aning bättre ut än idag? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0