Center syd med bästa vän. Det började brinna -.-

Hejsan!
Dagen har varit seg, men riktigt kul!:)
Lana kom hit vid fyra, sen åkte vi till Center Syd, normalaste bilturen ja.
"Tornaaaaadon blåste bort vårt huuuuuus" :$ Hahaha.
Sen när vi kom dit. Så gick vi först in i en såd sportaffär. Så var där tråkigt, så vi köpte glass. Hahahha, den var gammal. Lanas nougat i noggern var typ frusen. Så skabbigt. Sen höll jag typ på o pissa på mig, så vi yrade runt i sko affärer efter toalett, how normal? -.-
Sen fick jag ääääntligen gå på toa. Fan vad vi köttade med toapapper, det blev typ stopp i toan också. :$
Sen shoopppade vi, lägger in bilder på det jag köpt imorgon! :)
Sen helt plötsligt, så bara började det tjuta, så trodde vi att det var sånt vanligt tjuvlarm. Men så kom en sån röst o bara "Det brinner i huset, gå ut" HAhaha, vi började skratta, :$ Och slöade oss ut. Så stod vi där ute i typ 1timmar kanske? Och bara väntade på att de skulle öppna igen så vi kunde shoppa klart. Där var asmke brandbilar, ambulanser och sånt shit. Så när klockan var halv8 hade de fortfarande inte öppnat, så vi stack hem.
http://hd.se/skane/2010/05/28/center-syd-utrymt-efter-brand/
http://ilirjanaademii.blogg.se/
Krängde big mac på mc donalds. (y, Och nu har vi fotat en jävla massa. Och djurar lite facebook spel (a)
Om typ 2 timmar ska vi sleeepa, för jag har samling till matchen 10 imorgon -.-
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0