Ingetliv.se


Din kropp:

hur lång är du:
161
hur mycket väger du: mellan 35-50 , jag har ingen aning ;o
vilken sko storlek har du: 37
är du nöjd med din kropp: ibland, ibland inte
skulle du kunna plastikoperera dig: nja
välj en sak du tycker är fulast på dig: min näsa, mina ögonbryn, min mage, min hy, men varför leta fel ist för att vara nöjd med de bra? :)
vilken ögonfärg har du ? blåa
vilken hårfärg har du nu: blond
har du lång överkropp: nej, men inte kort heller?
har du långa armar: Haha, tror inte det.
har du långa naglar: inte om 1 minut. (h'

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu:
trött, uttråkad
vad tänker du på just nu? om jag ska duscha nu ikväll eller på morgonen imorgon..
saknar du någon just nu: ja
gillar du någon: många
är du kär: nej.
är någon kär i dig? nej, inte vad jag vet iaf.  
älskar du någon: ja
hatar du någon: hata är ett starkt ord.
hur är du om du är hungrig?

hur är du om du är trött: osocial, eller så blir jag överpigg. :) 
Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta:
Alexandra, Tindra, eller något annat fint.
du skulle egentligen velat bo: Något varmt ställe.
din högsta önskan är: att lyckas
du skulle vilja ha: massor


Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: en ful äcklig färg :o , blir nog rött & vitt efter sommaren.
har du en tv i ditt rum: nepp

har du en dator i ditt rum: jepp, cpseg.
har du en säng i ditt rum: bäddsoffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0