min ROLIGA dag i hyllinge! (y,

Hejsan!
Idag efter skolan tog jag bussen till Lana. Första gången jag tog bussen dit, men jag lyckades faktiskt komma rätt! Haha. När jag kom dit så underhöll vi hennes bror ett tag, studsmatta och sånt. Sen gick vi till MAXI och köpte ett fett paket glass, choklad och kola sås. Sen till mc donalds och köpte cola, så satte vi oss där och krängde glass!
Sen gick vi hem, lämnade glassen, stack till fotbollsplanen. Där träffade vi några ... männsikor, ganska störda faktiskt. Så spelade vi fotboll med dom, och vi var sjukt grymma! Hahahha. Sen pallade vi inte med dom, så vi stack till Lanas skola, och la oss i en stor gunga. Så kom några tjejer i fyran och bara "Vill ni leka klätterställningstagen med oss?" så började jag asgarva :( Hahahah. Och Lana bara "Ehh, VI?" "Jaja." Hahah, så "lekte" vi då med dom. :D Sen gick vi till donken igen och käkade till kvart över 8 typ. Sen skulle min mamma komma vid halv nio. Så vi stack hem, och halvvägs hem så kom Lana på att vi glömt hennes cykel vid donken, HAHAHAH så fail. :(

Känner att detta blev ett långt inlägg :$ Skit i det. Imorgon blri det friluftsdag på heden! Så jag har precis fixat lite mat som jag ska ha med mig.

puss!

Glassen vi åt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0