The best of today!

Ska bara berätta typ... the best of today! För jag och Ilir har haft riktitgt roligt idag på väla.

Iaf - En random snubbe kom fram till oss och ba,"Vem ljuger mest, tjejer eller killar?" & vi bara, "ehh tjejer tror jag?" Sen började han dra värsta storyn, haha. "Asso, jag har en kompis, som precis flyttat ihop med sin tjej. JÄTTEKUL! Men hon har börjat snoka bland hans gamla bilder och sånt på hans ex. Ska han bränna bilderna, eller ha kvar dom?" Hahahhaha, vi var ju riktigt intresserade och allt, så vi ba " Behåll dom!" Och snackade massa sånt med han. Sen ba.

Han- Kan jag få se din hand?
Jag- Ehhh, varför de?
Han-Jo, jag får se bara
Så räkte jag fram handen
Han- fina naglar! Är det fejk?
Jag- ehh, nej.
Han- jättefina verkligen!
Jag- Hahahah, eh, tack.

Senare.

Han- hur känner ni varandra?
Vi-
fotbollen
Han- Är ni bästavänner?
Vi- Ja!
Han-Ni är jättelika i ansiktet!
Vi- Hahah, okej. HADEBRA! :D

sen stack vi. :)

Mycket trevlig kille asså! ;)

Hahahah, nu ska vi hitta på ngt rulit as allways.
Bloggar mer ikv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0