Überrolig dag asså!

När jag skrev klockan nio i morse att vädret var underbart, då var det faktiskt det. Men nu, vafan har hänt? -.- Blåser sjukt mycket, och allt är helt grått. Jävla piss seriöst!
nej nu ska jag inte vara så jävla sur.

Har inte gjort ett skit idag. Eller ja, bara en massa tråkigt shit i alla fall. Har precis skrivit klart min deckare, som jag suttit några timmar med. Äntligen klar, och den ska vara inlämnad imorgon. Typiskt mig att jag aldrig blir nöjd med saker jag gör i skolan oxå. Renskrivningen blev 100 x bättre än kladden iallafall. Så det är ju liite positivt. xd

Väntar på att Lana ska ringa nu, hon är på zonläger, och det hade jag kanske också varit, om jag inte skulle missat en gång, -.- PALLLA. Hoppas det gått bra för henne iallafall! Tycker faktiskt ni kan kolla in hennes blogg dessutom!
http://ilirjanaademii.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0