Vet förlåt för att jag bloggar igen=(

Men jag vill bara ta och visa min kärlek till min bästavän Johanna Nilsson !
Johanna!
Jag älskar dig ngt så otorligt mycket, och vi har alltid så jävla kul tsm !
Denna helgen när vi inte varit ngn dag har varit så meningslös på ngt vis så himmla tråkig och allt!
Utan dig vet jag ifan vad jag hade gjort för du får mig så jävla lycklig !
Vi fixade det vi ville, du vet inte ha det hemligt men who cares ?
Allt jag vill att du ska  vet är hur enorm min kärlek till dig är !
Du ger mig näring gumman :**
Asso jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig varje kväll med dig i luren är så jävla underbar men just för att det är dej jag snackar med och ingen annan, förlåt för att jag alltid e så trött :(
JAG ÄLSKAR DIG Johannes, Johanna, älskling, gumman, bästavän !

Massor av kramar hennes Ilir,Ilirjana,Lana =)
ilirjanaademii.blogg.se/
hihi alla kollar ;)
okej nu slipper ni mig
FÖRLÅT IFALL DE STÖR ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0