Ta vara på det du har kompis

Haha, jävla problem jag har idag.

• Först tvingade mamma ut mig till väla för att hitta en vinterjacka, letade hur länge som helst för att hitta en grön , men vafan finns ingenstans, så vi åkte ner till stan istället. Så lyckades jag fråga en helt random gubbe om det fanns en mindre storlek, trodde att det var en expedit. mami bara flabba åt mig, gulligt.
Men vi hittade ingen grön, snygg jacka så det får väl bli en vanlig svart tråkig, mög också.
• Bakade precis kladdkaka (mums) , och när jag tar ut den ur ugnen märker jag inte att det öär hål i grytlappen så nu har jag precis spolat mitt finger i kallt vatten i 10 minuter. Svider.
& till sist så har jag hittat världens snyggaste väst, men den är så jävla dyr så jag vet inte om  jag vill köpa den. åh. :(
Förövrigt är jag på grymt bra humör och ikväll är det HIF. Fett. :)
& snart kommer väl skolfotot också.
min klass förra året, ni är så jäkla bra.
Jävla fjortis man var också. (y)
Puss Mysan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0