Are you proud of who I am?

Sitter och lyssnar på lite chillmusik och pluggar spanska.
Helgen och veckan har varit riktigt bra!
Började med att jag tog tåget till lund och träffade saknade Jonna. Riktigt flumm, vi var lika sjuka som vanligt. Tummen upp på det!
Låten som gjorde helgen, HAHA. Love u.
Nästa dag packade jag mest till lägret och senare på dagen stack jag med Panos och Ali på bio, mysigt!
Kollade på tio, nej förlåt tusen gånger starkare.
En bra film faktiskt, man började tänka och se saker på ett annat sätt.
Rekommenderas.
Nästa dag bar det av till lägret med klassen, blev riktigt mysigt även om det var aningen svårt att sova.
Haha!
Vår klass är verkligen grym.
Kommer förhoppningsvis lite bilder, senare.
Nu ska jag hoppa in i badet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0