Habbalapappap

Har varit en riktigt härlig helg.
Fredagen =  Ullared, hittade lite fina saker och träffade supersexiga Morgan. Grr.
Bilder på vad jag köpte kommer kanske sen.
Lördagen = tillbringade jag på kretsen i Landskrona.
Idag = Vaknade alldeles för tidigt för att spela match i Malmö. Riktigt grymt jobbat tjejer, vinst med 3-2. Sen käkade jag, Amanda, Hanna Mc, mysigt. Sen blev de hem och sälja lotter, nu har jag tränat lite och känner mig duktigt.
Sitter med en stel jävla ansiktsmask, hurfan ska jag få av den sen? :o
5 minuter kvar.
Imorgon blire skola som vanligt, måste plugga glosor nu.
Pusssen. ♥
Uuurgullig bild från finalen i eskilscupen.
Big love.
Bilderna är tagna från bildburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0