Egoooow

Fick höra att någon ville veta mer om vem jag är, kul att höra.
Det var ju längesen jag bloggade, så här får ni lite info.


Dagens look.

Yes, jag heter My och är 14 år, men det har väl ingen missat?
Jag går på Elineberg i klass 8LnJ och trivs grymt bra. 
Går på friidrott och fotboll osv..
Jaa.. sånt här brukar bli lite enformigt och tråkigt, så jag sklriver det i punktform istället.


• Jag satsar på höga betyg och har svårt för att göra någoting halvbra, jag är inte nöjd förrän det är bättre än vad jag egentligen kan.

• Jag älskar att träna.

• Jag hatar bråk och att såra andra personer, jag har svårt för att vara sur.

• Jag älskar att leva och skrattar alltid varje dag, hur dåligt jag än mår finns det alltid personer som förgyller min dag, ni är underbara.

• Jag är utseendefixerad men går ofta osminkad.

• Jag har två sidor
Ibland kan jag vara social, inte alls blyg, klumpig och blond.
Ibland är jag lugn, blyg och ordentlig osv.
Konstigt men , ja, det är jag, oavsett vilket humör jag är på så är jag nästan alltid glad.
Antagligen för att jag har helt överbra vänner. ♥

Så, det var lite egoinformation om mig,
Men vafan, de kan inte vara så kul att läsa om mig hela tiden, så vill ni veta mer får ni följa bloggen.

With Love My ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0