Words

Är trött och hängig idag , men spelar sönder Ken Ring, hjälper alltid lite.
Tävlade , gick inte alls bra, men var ensam i min klass. Så ingen behövde se mig när jag skämde ut mig.
Men träffade trevliga människor iaf.

Jag orkar inte dölja det, pallar inte låtsas vara kall som om jag inte bryr mig.
Du är unik.
Vi var så sjuka tsm.
Jag vill inte snacka om dig i imperfekt.
Jag vill att du ska vara min framtid.
Jag försökte vara ärlig, men när jag var ärlig om vad jag kände ljög jag om något annat.
Men jag kunde inte ljuga dig rakt upp i facet.
Men jag orkar inte dra upp massa gammalt, jag är inte långsint.
Klarar inte av att vara sur mer än precis för stunden, sen skäms jag.
Hur jag känner, tycker och tänker?
Det vet jag fan inte ens inte ens själv, jag är cp, men vi var bäst tillsammans.
Jag vet inte vad jag svamlar om.
Men jag älskar dig här & nu.
Hur du än känner är du min ängel från ovan, enda personen som kommit riktigt nära.
"
Dagar som gått och som blivit minnen idag
vill inget annat än att ha det så bra
Saker vi delat , dom finns inte kvar
Så ge mig en chans jag vill säga förlåt

Dom gånger jag sårat, lovat och brutit
löftet jag svurit på att alltid va trogen
Dom gånger jag ljugit och sårat dig
men är inte samma människa, jag lovar dig
Saknar dom stunder vi har skrattat och myst
hatar på tanken att du skaffat en ny
Det krossar mitt hjärta att veta om
alla bilder på oss, har du raderat dom?

Har du glömt all den kärlek jag givit dig
trots alla gånger som jag svikit dig?
är du den ända, du är och förblir
min ängel från ovan , du är mitt liv"

Kommentarer
Postat av: sofie

veckans blogg, nu har du chansen att vinna och va med i veckans blogg på min blogg, klicka in och kommentera!!!

2010-09-26 @ 13:47:02
URL: http://sofiesmiths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0